Baby Hello Kitty

♥ Varför just du ??!!

Det känns så overkligt , som att allt är en dröm, som att det inte kan
vara sant ...att det inte får vara sant. Men tyvärr är det verklighet.....
I förrgår fick jag veta att en go´vän till mig är sjuk , hon är mkt sjuk.
Det gjorde mej så ledsen , och jag kan inte hålla tbx tårarna när jag tänker
på henne. Hon är en av de snällaste, góaste personer som jag känner, och jag
beundrar henne för att hon alltid är glad, ställer upp för alla, jobbar, och på det sättet som hon
tar hand om sina barn. Vi är jämngamla,och hon har oxå 6 barn som jag har.
Några av våra barn är i samma ålder , så dem umgås en del.
Första gången jag träffade min vän , så visste jag att vi skulle bli goda vänner.
För hon är en fantastisk person, och våran kemi stämde på en gång.
Vi är lika på många sätt , och vi har alltid jättekul när vi umgås.
Livet är orättvist ibland , vrf skulle just hon bli sjuk ??!!
Jag hoppas att hon kommer att bli frisk, jag önskar av hela mitt hjärta att hon blir
det.Det gör så ont i hjärtat när jag tänker på henne och hennes barn,
jag tycker verkligen om dem allihopa , och om det bara fanns ngt jag kunde göra.
Tyvärr är jag inte någon läkare, men jag kommer alltid finnas här som en vän,
och om hon behöver hjälp med något så ställer jag självklart upp.
Jag har inte pratat ngt med henne, vill inte tränga mej på men hon finns i
mina tankar och jag önskar att allt kommer att gå bra !!!


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar