Baby Hello Kitty

♥ Bakat & städat

Gick ner på stan och tog en fika med Karro & Douglas
vid 12 tiden. Men Caféhuset är ju inte öppet på söndagar,
så det fick bli Torgis istället. Karro åt pizza och jag tog en kaffe.
Sen gick vi hem till huset, och jag bakade bullar & muffins.
Lagade även mat, det blev köttfärssoppa idag!! Mmmm...GOTT :)


♥ Jordgubbsmuffins, med glasyr & ♥-strössel ♥


♥ Kanelbullar & vaniljbullar ♥

Karro spelade lite BUZZ med Lukke medan jag bakade och lagade mat.
På kvällen skjutsade jag hem henne och Douglas , för Douglas ena hjul
på vagnen blev utan luft ( vet inte hur ...Hahahaha ) och jag hade ingen
pump här hemma som passade, så åkte förbi Q8 men deras pump
passade inte heller. Så vi får väl se hur vi kan lösa det där i morgon :)


♥ Jag & Douglas ♥

Nu på kvällen har jag städat och möblerat om i vardagsrummet.
Resten städar jag i morgon då Lukke är i skolan
Har jätte ont i ryggen, vet inte vad jag har gjort :(
Ska lägga mej snart tänkte jag, så hoppas jag att det är
bättre i ryggen i morgon.

Som ni säkert har listat ut så älskar jag att fotografera,
och nu den senaste tiden är det lille Douglas som blir
fotograferad nästan varje dag :)♥
Här är några av de foton jag tagit på honom idag.










♥ Mitt älskade barnbarn ♥

Nu orkar jag inte sitta här mera ikväll , nu är det sängläge
som gäller för mej.
Ha en fortsatt fin söndags kväll alla goa´
♥ Stora pussen & Kramen ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar