Baby Hello Kitty

♥ Very good news

Åhhhh , jag känner mig så glad  och lycklig :)♥
I dag har jag fått underbara nyheter med posten.
Äntligen börjar allt att ordna sig , och det känns som att en sten
fallit från mitt hjärta. Den som funnits där sedan Adam dog och fram till nu.
En stor rädsla och oro för hur barnen & jag skulle fixa det ekonomiskt.
Vi har knappt haft mat så vi klarat oss varje månad , och det känns så hemskt som
mamma att jag inte kunnat ta mitt ansvar som förälder, och inte kunnat ge mina barn
trygghet ,och det har verkligen känts som att jag varit världens dåligaste mamma.
Men idag fick jag som sagt ett väldigt trevligt besked med posten , och nu känns allt
lite bättre. Det kommer att ordna sig , och det känns underbart !!!



Ha´en fortsatt underbar tisdag ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar