Baby Hello Kitty

♥ Trött trött trött

Vilken söndag det har varit , jag känner mig helt slut.
Majsan väckte mig halv fyra på morgonen...Grrrr !!!
Släppte ut henne , och sen kröp jag ner under täcket igen.
Somnade om , och vaknade igen vid halv åtta.
Tog några koppar kaffe , och sen började jag fixa på
övervåningen. Killen som jag berättade om som är intresserad av huset,
ringde ju mig igår kväll och frågade om han och hans sambo kunde få komma
och titta på huset idag. För ev ska han åka utomlands och jobba nu på måndag.
Så självklart sa jag att det var okey, men hade ju massor att plocka undan på
övervåningen så att det skulle se någorlunda bra ut när dem kom.
När Karro vaknade hjälpte hon mig , så vi fick det riktigt bra där uppe.
Efter att övervåningen var färdig , fortsatte vi nere i källaren.
Var färdiga vid 2 tiden , och  vid 4 kom dem och kollade.
Trots att det är en hel del att göra på och i huset så är dem mkt intresserade
sa dem. Dem skulle kontakta mäklaren nu till veckan , så jag hoppas att dem vill köpa det.
Det skulle vara så otroligt skönt att få komma härifrån.
Har burit så mkt kartonger och säckar idag , så jag har så ont i ryggen nu så att
jag knappt ka röra mig ...suck !! Som tur var hade Josey några citodon som jag fick av
henne. Så jag har tagit en nu , och ska snart försöka sova lite .
Hoppas att ryggvärken är borta i morgon !!!

Har varit hos Jerre en stund på kvällen , och suttit vid datorn.
Lukke följde med Jerre på Innebandyträningen från 19-21, och
ikväll när dem kom därifrån frågade Lukke mig om jag kan kolla om det finns ngt
innebandylag där han kan börja i. Har kollat det en gång förut , men då ville 
han inte börja i det laget , för det gick några killar där som han inte gillar.
Men jag lovade kolla upp det igen. Kan ju vara bra om Lukke har ngt att 
göra annat än att sitta framför datorn .

Nu är jag väldigt trött på ögat , så nu ska jag försöka sova lite.
GODNATT & SOV GOTT ♥


♥ ♥ ♥
 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar