Baby Hello Kitty

♥ Så trött .....

Jag känner mej så trött idag , ändå har jag sovit ganska
bra i natt. Vaknade vid 7 tiden som vanligt .
Karro och Lukke har påsklov denna vecka så jag hade ju inte
behövt att gå upp så tidigt idag. men har jag vaknat så har jag
svårt att somna om igen !!!
Har tagit det lungt idag , inte gjort mkt alls. Jag & Karro var ner till
stan  en sväng , och nu sitter vi hemma hos Jerre och hänger :)

Har pratat lite med L ♥ på MSN nu på em, det kändes bra men ibland
skriver han så konstiga saker , som gör mej lite ledsen på ögat.
Förut ville  jag ju prata med honom jämt på MSN , men nu börjar jag
känna att jag klarar mej utan att prata med honom varje dag .
Behöver lite paus från det , tror jag. Då kanske det kommer att kännas bättre
sen igen. Då kanske han kommer att sakna mej lite , och tänka lite mera på
vad han skriver. Jag orkar inte höra att jag e sur och dum m.m när jag säger
ngt som han inte gillar. Det känns tråkigt att det ska vara så !!
Men det är bara hoppas att det blir bättre, annars är det ju ingen ide´att
vi pratar ngt mera överhuvudtaget . Kanske dax att gå vidare , även om det
kommer att bli svårt. För mina känslor för honom finns ju fortfarande kvar.

Men som Sweetie , sa till mej i fredags , kan du inte hitta någon som älskar dej för den du är.
Du är värd det , du är värd att hitta någon som älskar dej lika mkt tillbaka.
Ja , jag skulle vilja ha någon som kan älska mej för den jag är !!!
Vill känna mej älskad och uppskattad !!
Sweetie känner mej väl , för hon sa oxå att jag är en sån person som verkligen
visar om jag älskar någon , om jag älskar någon så gör jag det till 100 %.
Likadant om jag tycker om någon , då visar jag det . Och jag tycker att man ska
vara mot andra , som man själv vill att andra ska vara mot en själv.
Likadant detta med att kunna visa lite medkänsla för andra människor , även om man
inte känner personen. Ett hej , ett leende , en vänlig gest , låta en person gå före en i kön m.m.
Såna småsaker , som faktiskt kan göra en annan människa väldigt glad.
jag tycker inte om alla människor , men tycker att alla är värda en chans att visa
vem dem är , man ska inte döma folk innan man vet hur personen är.
Döm inte folk efter utseendet , eller för ngt som personen gjort tidigare.
Ge dem en chans att visa vem dem är.
Detta är min åsikt , och jag försöker för det mesta att vara vänlig och snäll.
Men det finns personer som sårat mej , och dem pratar jag aldrig mera med .
Så är jag , om ni inte gillar det , e det helt ok. 
Men får ju ofta höra att jag alltid är snäll och glad , så det är många som uppskattar mej
iaf , och det känns ju bra !!!  Jag säger inte att jag är perfekt , jag gör fel ibland , det gör
alla. Men jag försöker att alltid vara ärlig , och inte vara elak eller lura folk.

Nog babblat om detta nu , men ville ta upp det p.ga att det just nu finns
människor som jag bryr mej väldigt mkt om , men som inte verkar uppskatta det.
Man ger och ger , men får inget tbx . Då känns det tråkigt !!
Men , men sånt är livet . Alla visar inte sina känslor på samma sätt , alla är inte som jag.
Men ngt som jag tänkt på är att män vet precis hur dem ska göra för att få en kvinna
på fall , om kvinnan är kär. Dem kan säga en massa dumma saker , sen när dem märker att
kvinnan blir ledsen eller sur , Då kommer det små fina ord , som gör att man tänker : Åh han tycker
om mig iaf !! Jag kanske är lite dum ibland , det var ju inget att bli sur över.
Om man inte hör av sig , då blir han orolig att man tröttnat. Ändå gör han likadant , struntar i
att höra av sig , och svara inte på mail eller sms. Men då är man dum om man frågar om
han har tröttnat eller glömt bort en. Alltid kommer det en bortförklaring då !!
Att vara kär är jobbigt tycker jag , speciellt om det är som det är just nu !!!
Mycket tankar som snurrar i huvudet , och mkt frustration över hur allt är.
Förhoppningvis kommer det att kännas bättre , när han kommer tbx.
Annars är det ju inget att satsa på , då klarar jag mig bättre själv.
Men vill ju så gärna känna mig älskad för den  jag är , och få vara lycklig tsm
med den som sätter mitt hjärta i brand !!!


Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar det bli
det kommer fixa sig till slut........

Massor av kärlek , till alla er som jag älskar



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar