Baby Hello Kitty

♥ Måndagsmorgon

Solen skiner ute , och det är måndag.
Hoppas att det kommer att bli en fin dag :)♥
Jag blev väckt som vanligt i morse kl halv 6 , behöver inte tala
om av vem , för det kan ni säkert lista ut.
Nu sitter jag här i sängen med mitt morgonkaffe och min dator ♥
Funderar lite på vad jag ska hitta på idag .... det blir säkert att vi går
till Jerre sen när Karro & Lukke vaknar. Dem är ju lediga från skolan idag,
det är studiedag. Jerre & Josey jobbar fm denna vecka så dem slutar ju
vid halv 3 , men vet inte om Jerre ska träna efter jobbet. Då kommer dem ju
inte hem förren vid 4 tiden.
Skulle ju egentligen fortsätta rensa lite bland alla kartonger , men idag ska jag inte
göra det. Känner att jag behöver en paus från det idag.
Det känns bättre i ryggen idag, men känner mej fortfarande trött i hela kroppen.
Så idag blir det en vilodag från städandet iaf :)
I kväll ska jag tvätta i tvättstugan med Cissi , mellan kl 19-22.
Har mkt tvätt att tvätta denna gång . så jag hoppas att jag hinner tvätta allt.

Här kommer bilder på Majsan´s kattungar . Dem är jättebusiga nu , full rulle på
dem när dem sätter igång. Men visst är dem söööööta ??!! :)♥





Dem är 6 veckor och 2 dagar idag , så snart är det dax för dem att flytta.
Det kommer att bli tomt när alla är borta , men lite skönt oxå.
Tissi har ju tre stycken , som snart kommer att springa runt här hemma.
Dem är ju snart 3 veckor gamla nu. Dem är oxå jättesöta ♥
Eller hur ??!! :)





Nu ska jag ta mig ännu en kopp kaffe , så att jag vaknar till ordentligt.

Önskar alla en strålande fin måndag ♥
Sköt om er !!!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar