Baby Hello Kitty

♥ Lovely saturday

En underbart solig förmiddag , jag hoppas att detta underbara
solsken håller i sig hela dagen :) ♥
Denna lördagsmorgon har börjar riktigt bra , förutom att jag blev väckt
av Majsan och kattungarna i morse igen då förstås !!!
Men släppte ut Majsan vid halv 6 sen somnade jag om till halv 8 . Gott !!! :)

Har pratat med L♥ på MSN i morse oxå, och det gjorde mig förstås HAPPY !! :)♥
Han har inte glömt bort mig iaf , och det känns jätteskönt !!

Var ute och rökte på framsidan för en stund sedan , och då kom det en bil körande sakta förbi
utanför på gatan. Bilen stannade utanför huset , och det klev ur en ganska ung kille.
Han kom fram och frågade om det var svårt att få visning  på huset , han hade varit
i kontakt med mäklaren , och mäklaren hade lovat att höra av sig.
Men han hade inte gjort det ännu , så han skulle ta kontakt med mäklaren i veckan igen.
Vi småpratade lite , och han var väldigt trevlig .
Han verkade faktiskt riktigt intresserad av att köpa huset , och jag hoppas så att han
kommer att vilja göra det. Det känns som en sten fallit från mitt hjärta , jag kanske
kommer härifrån snart !!! Det är ju det jag vill...så det är bara att hålla tummarna nu !!!

Snart kommer lilla Josey förbi , och vi ska laga mat.
Vi ska göra potatisgratäng och pannbiffar ....MUMS !!!!
Fille , Cissi , och Jerre kommer förbi och äter sen. Så det blir en
riktigt mysig lördagsmiddag tsm med barnen :)♥



Ha´en fantastisk lördag alla goa´vänner ♥
♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar