Baby Hello Kitty

♥ Ja så är det...

I dag har jag varit på kurs uppe på soc , "ekonomi smart".
 Cissi ville att jag skulle hänga med henne dit , för hon hade fått någon kallelse dit.
Och eftersom jag inte har så mkt annat för mej på dagarna , så följde
jag såklart med henne dit. Det var ganska intressant kurs.
Det var två personer från Karlstad som var där och föreläste, och vi fick
ju kaffe så vi höll oss vakna ...hahahha !!!  I morgon fortsätter kursen , så
då ska vi dit igen.

Var ner på stan och träffade Izza och Micke en stund på em.
Dem var i stan för att Izza hade hämtat sitt leg på banken.
Jag och Karro har oxå varit ner på stan idag och kollat efter present till Lukke ,
som fyller år på fredag. Vi hittade lite småsaker till honom , så jag hoppas han
blir glad för det !!

Nu på kvällen var jag ner till Ibbe en stund , och pratade lite.
Han planerar att sälja butiken och flytta till Uppsala.
Det känns lite tråkigt , men förstår honom. Han tycker lika mkt om denna stan
som jag gör. Och även om jag kommer att sakna honom , så hoppas jag förstås att
han kommer att få det jättebra i Uppsala, och att det kommer att gå bra för honom där.
Kommer att kännas tomt när han flyttar, känns som att alla som jag tycker om flyttar 
ifrån mej. Det är jobbigt !! Snart e jag ensam kvar känns det som. Vännerna försvinner bort!!
Även dem som jag älskar försvinner ur mitt liv , det gör otroligt ont.
Men jag har ju mina underbara barn förstås ,  det är tur det :)
Älskar dem över allt annat ♥ Skulle inte kunna leva utan dem !!!

Nu ska jag , Karro och Lukke dra oss hem. Sitter ju hemma hos Jerre nu.
Har inte pratat ngt med L♥  idag , och det känns tomt ,
men jag hoppas han hör av sej i morgon !!!

GODNATT & SOVGOTT !!!




 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar