Baby Hello Kitty

Helt okey i plugget !!!

I dag har jag varit i plugget igen. Det var riktigt skoj :)
Vi är 6 stycken i "klassen" , så det känns helt okej.
Blir nog en bra grupp tsm . I dag fick vi sitta vid datorn , lära oss
grunderna i "It´s Learning" och så startade vi en Basgrupp.
Sen fick vi ett fall att lösa med hjälp av Problembearbetningsprocessen.
Vi börjar med att läsa Företagsekonomin A nu, sen kommer det fler kurser oxå.
Vi ska vara i skolan på torsdagar mellan 8:15-15:00 ,
och vi ska vara på praktik minst 2 dagar / vecka, 
resten av dagarna i veckan ska vi jobba hemifrån och lämna in
uppgifter m.m genom "It´s Learning".
Känns som att det här passar mig iaf, får hoppas att det kommer att funka !!



Jag har pysslat med att göra om två armband och två halsband.
Har ju beställt Hello Kitty berlocker , som jag ville ha på några av mina smycken.
Blev fint tycker jag !! :) ♥











Jag beställde ganska många berlocker , men skickade en hel del till min vän Taru,
hon är så duktig på att göra halsband och armband.
Så jag bad henne göra ngt fint av Hello Kitty berlockerna till mig och henne.
Hon gillar oxå Hello Kitty ♥
Blir spännande sen att se vad hon gör för fint.

Jag beställde berlockerna från Made by Roz
Det finns jättemkt fint där ♥ Jag ska beställa mera där ifrån när jag 
får pengar igen :) Har hittat så coola öl-berlocker , och dem måste jag bara ha ju :)♥
Jag är ju väldigt förtjust i budskapringar oxå.
När jag beställde Hello Kitty berlockerna så beställde jag två olika set med Affirmationsringar
oxå . 



Dessa 3 "insikter"
 
Text på ringarna:
- Välj kärlek
- Se, inse, det finns ingenting som du inte kan göra
- Livets hemlighet: allt kommer att bli bra



Dessa 3 "Följ dina drömmar"

Text på ringarna:

- Följ dina drömmar - det är ditt liv
- Öppna hjärtat för under
- Allt är möjligt - endast du sätter gränserna


 
♥ Pussar, Kräm och Löööve from me to you ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar