Baby Hello Kitty

Tiiiisdag

I dag är Lukke hemma från skolan, när jag väckte honom i morse
sa han att han hade ont i huvudet , och han är lite snorig.
Så jag ringde till skolan och sjukanmälde honom.

Har ringt till CSN nu på morgonen, för att fråga när och hur mkt pengar
jag kommer att få från dem nu när jag ska plugga.
Men det kunde dem inte svara på ....grrrr !!!
Dem har inte handlagt ärendet ännu , och det kan ta upp till 2 veckor till.
Va trött jag blir !!!!

Ska till Josey sen när hon vaknar , vi ska städa och plugga lite tänkte vi.
Tänkte ta och baka bullar idag oxå :)



Pratade med Izza igår kväll. Det går bara bra med Tissi sa´hon.
Maya verkar tycka det är ganska skönt att Tissi har flyttat iaf,
hon är mera hemma nu och är mera kelig ♥
Men jag saknar min lilla Tissi faktiskt :)♥

Önskar alla en fin dag !!!

♥ Pussar & kramar ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar