Baby Hello Kitty

Snackis !!

Tänkte bara skriva några rader innan jag ska sätta mig
framför tv´n med Lukke :)
I dag har jag städat litegrann , sen var jag till Josey en sväng.
Hon städade oxå idag , och hade möblerat om. Riktigt najs blev det !! :)
Sen gick vi hem till Lukke och lagade mat. Josey bjöd idag igen !!
Det blev hamburgare med bröd och pommes ....MUMS !!!

A har inte dykt upp ännu , och han har inte ringt heller.
Så jag vet inte riktigt när han kommer.
Men det märks, han kommer väl när han kommer !!!

Nu ropar Lukke på mig igen , så det är nog bäst att jag avslutar här ,
och går och sätter mig och håller den lille busen sällskap :)

Ha en fortsatt mysig måndagskväll alla goa´!!!



 * Vale , lacerte !! ~ see you later ,alligator !! *

♥ Pöss pöss ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar