Baby Hello Kitty

Peek-a-boo

Tittut !!! :)
Har inte varit inne här och skrivit på flera dagar nu,
men nu är jag här igen !! :)
I helgen har jag städat vinden ...pust !!
Det var ett riktigt skitgöra , har ju så mkt uppe på vinden
som verkligen inte behövs.
Man sparar på  en massa onödiga saker egentligen , men nu har jag iaf
kollat igenom det mesta , och ställt i ordning där uppe.
Så nu är det riktigt NICE !!!

Josey och Jerre har varit här i helgen oxå ,
alltid roligt när dem kommer :) ♥
I går fixade Josey mat , och bakade äppelkaka till dessert ...GOTT !!!

A är fortfarande kvar i Stockholm , vet inte när han kommer tbx.
Men det är så sköööönt att va hemma själv tycker jag , så för min del
behöver han inte komma tbx än !!!
Me = the bitch :)

I dag har Lukke varit i skolan , och jag var till Josey en stund.
Josey följde med hem sen , och Jerre tittade förbi efter jobbet oxå.

Har inte så mkt mera att skriva om just nu,
men vill önska alla en fortsatt fin och mysig kväll !!

See ya !!!



♥ Puss Älsk ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar