Baby Hello Kitty

Regn,regn,regn.....

Nu är Marken över , och det blev en riktigt blöt Marken i år.
Det regnade nästan hela tiden. Lite trist , men så är det !!!
I söndags när Marken var över , så tittade solen fram igen.
Då blev det riktigt fint på kvällen.



Det blev iaf en riktigt rolig helg :)
I fredags gick A ner med Lukke en sväng och kollade lite.
På lördgagen gick vi ut allihopa tsm( Jag,Josey,Jerre, Lukke och A)
Vid tvåtiden kom Izza, Micke och Saga till stan.
Då jag jag och Lukke med dem en sväng.
Vi mötte även upp Karro som kom till stan över dagen.











Lukke gillar att köra radiobilarna, så det gjorde han ett antal
gånger både under lördagen och söndagen :)
Även Karro och Izza provade på det !!










Så här såg Karro och Evvy ut efter att dem åkt "Batman"
Karro trodde ju att hon skulle dö där uppe sa´hon ,
men hon klarade sig oskadd :)



Även lilla Saga ville åka karusell , så Lukke åkte "Larven" 
med henne. Hon såg lite rädd ut i början , men det gick jättebra.
Hon skrattade och var jätteglad när hon åkte runt :)





......och här med sockervadd !!! 

Karro åkte tbx till Mölnbacka med halv åtta bussen.
Izza, Micke och Saga sov över hos oss lördag-söndag !!
På lördagkväll kollade vi lite på film innan vi la´oss !!
Alla var lite trötta efter att ha gått runt på Marken hela dagen.



I söndags när Izza, Micke och Saga åkte hem så tog dem med sig Tissi oxå.
Dem har ju flyttat till hus nu , och tänkte skaffa katt.
Så Izza frågade om dem fick ta med sig min lilla Tissi.
Självklart fick dem det.
Jag har ju Maya kvar iaf , så jag klarar mig nog :) ♥

♥ Puzzar ♥

 





 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar