Baby Hello Kitty

Hello ♥

Har sovit lite bättre i natt, men var uppe innan tuppen iaf !!
Vaknade kl halv sex , och gick upp och gjorde kaffe då :)
Egentligen ska jag ju till skolan idag , men det blir inget med det,
för Lukke är sjuk igen....Han har feber , och ont i huvudet :(
Så det blir att vara hemma idag !!

Det är riktigt kyligt ute nu på morgonen här i Filipstad.
Frost på gräsmattan i morse när jag gick upp .... Brrrr !!
Snart är det vinter , usch det gillar jag inte .
Gillar inte när det är kallt och kyligt.
Mimmi vill ha SOL och värme jämt !!! :)♥
Får ta och flytta till varmare breddgrader !!!!
 
Hämtade ut ett paket med kläder som jag beställt från ELLOS i går.
Det var 2 par byxor , 2 t-shirtar och en jacka till Lukke.
Ett par PUMA byxor och en PUMA t-shirt till Fille
Ett par mjukisbyxor och en t-shirt till A.
 Och en Hello Kitty pyjamas och Hello Kitty trosor till lilla mig !! :)♥
Jag älskar min nya pyjamas , den e´så söt & mysig att ha på sig !!



Hahahahaha....vilken Mongo-min jag har här då !!! :)



I min nya pyjamas och mina Playboy tofflor !!!



No comments .... .... Hahaha !! :)



Ruffsig i håret :)



Mina nya trosor med Hello Kitty på  :) ♥

Nu ska jag ta och plocka undan lite här, sätta på en maskin tvätt
och sen tänkte jag läsa ut boken.
Jag har bara två kapitel kvar att läsa nu , och den är så spännande !!

Önskar alla en underbar dag !!

♥ Pözzar ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar