Baby Hello Kitty

Coffee and smiles !! ♥

Har varit ner på byn idag och fikat med Bojski & Puckis.
Det blev lika roligt som i går. Massa prat och skratt !! :)♥







GLADAST.COM gänget :)♥
( kolla in min frill då ..... värsta "backslicken" HAHAHA )
Men det blåste faktiskt , det är därför !!! 



Sweetie vännen ♥



Här poserar "Puckis" :)

Hann träffa Josey en stund innan hon skulle till jobbet oxå.
Jag var med Lukke till tandis på em, det var bara kontroll idag,
och allt såg bra ut enl tanläkaren.
Sen har jag inte gjort så mkt faktiskt.
Bara det vanliga ; lagat mat , tvättat några maskiner,
suttit vid datorn m.m.

Nu tänkte jag snart ta och sätta mig vid tv´n en stund.
Det är ju IDOL i kväll oxå , det vill jag inte missa.
Skoj att kolla nu när det är uttagningar :)
Det finns så många som är så otroligt duktiga , men 
väldigt många som verkligen inte kan sjunga oxå ,
förstår inte att dem överhuvudtaget ställer upp i IDOL .
Men det är ju iaf roligt att kolla på ,
man får sig ett och annat gott skratt ...Ha ha ha :)

Önskar alla mysiga människor en fortsatt fin kväll !!

 Take Care
and
LOT`S OF LOVE
  


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar