Baby Hello Kitty

Trött , så trött !!!

Helgen var fantastiskt rolig !
Var ju hos min kära kusin , och hennes familj ♥
Så underbara och roliga allihopa.
Behövde verkligen komma från huset ett tag , och få tänka på
lite annat !!
Fick oxå tid att prata med Cissi själv , och det kändes jätteskönt.
Har ju inte pratat med någon sedan Adam dog , och hon kände
ju honom. Så det kändes skönt att få prata ur sig lite.
Alla känslor , som finns inuti mig !!!

På fredag när vi kom dit , så tog vi det lungt.
Åkte och hälsade på hennes mamma Marie och Jojje.
Kul att träffa dem igen efter alla år !!!:)

På lördagen var jag , Cissi och Marie ner på stan och kollade lite i
affärer och var och fikade  på ett jättemysigt fik !!!
Köpte en rattmuff ....rosa förstås . Grymt cool !!!
Eller hur ??!!



På kvällen lagade Carro och Karro maten , och när vi hade ätit
blev det lite sällskapsspel :)



Söndagen åkte jag , Cissi och Marie på hundutställning i Enköping.
Cissi skulle ställa ut två av sina hundar.
Innan vi kom till Enköping fick vi punka på bilen ....Why not !!



Men det fixade jag och Cissi galant !!!
På hundutställningen gick det bra , men jag åkte iväg lite
tidigare än Cissi och Marie. Fick skjuts av en kompis till Cissi.






Sen bar det i väg hem till Filipstad igen.
Karro och Lukke sov nästan hela vägen hem , dem hade ju nästan inte
sovit ngt alls  när vi var borta.
Så jag gasade på , vi var hemma på ca 2 timmar.

När vi kom hem , så hade Josey fixat mat
Jag var tvungen att gå ner och elda på en gång , för det var
ju iskallt i hela huset.
Blir så när man inte har pellets :(

Izza och Micke var oxå hemma när vi kom , så efter jag ätit lite
så packade vi bilarna och hjälpte Fille att flytta.
När vi var färdiga med det , kände jag mej helt slut !!!
Vi kopplade ju ur tv´n i vardagsrummet oxå , för Fille skulle ha med
sig den till sin lgh.
Efter det ballade ju förstås Internet ur , och fick inte några kanaler på tv´n.
Va arg jag blev !!!
Men som tur var så var ju Jerre här , så till slut fick han igång det.
Men det va en grinig och otrevlig Lukke som höll låda här ,
medan Jerre höll på.
Han klarar sig ju inte utan dator och tv , min lille prins !!

Skojade med Izza att jag nog ska "låna" Micke ett tag , han kan komma och bo hos mej.
Han hjälper mig alltid med ngt när han är här. Pannan, bilen m.m Hahahha :)
Han är verkligen snäll.

Kände mig helt slut på kvällen när alla gått ,
och bara jag och Lukke var kvar !!

Det känns ensamt och ledsamt , samtidigt som det är skönt att vara själv.
Men det blir väl bättre hoppas jag.

♥ Pussar ♥



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar