Baby Hello Kitty

Ny dag , nya tag

Har varit en slö morgon. Har bara chillat , och suttit vid datorn lite.
Gick upp vid 7 tiden , och gjorde kaffe.
Sedan tbx till bädden , med dator och kaffekopp.
Gött att inte måste gå upp och klä sej och göra sej i ordning
på en gång när man vaknar.
Tänkte ju gå ut en sväng igår kväll , men det blev inget med det.
Satt hemma i stället , drack lite öl i min ensamhet.
Gick och la mej redan vid 11 tiden.
Kände mej lite berusad , och ensam så det var bättre
att lägga sej och krama kudden.
Somnade nog ganska fort igår , för hörde inte ens att mobilen
hade ringt vid 12.
Såg det i morse när jag vaknade , att Josey och hennes kompis Carro
hade ringt mej. Hade oxå fått några sms.
Så jag var nog trött igår , inte full...bara trött !! *LOL*
Nu ska jag ta och röja lite här hemma.
Så det blir någonting gjort alls idag !!



Ha´en mysig söndag !!!

♥ Löve & kisses ♥

Bojan

Åh så synd att vi "missa" varann...

2009-11-15 @ 21:39:20
  URL: http://bojski.blogg.se/
Bojan

Åh så synd att vi "missa" varann...

2009-11-15 @ 21:39:32
  URL: http://bojski.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar