Baby Hello Kitty

Livet är tungt idag

Vissa dagar är bättre än andra , men i dag känns det som en riktig piss dag.
Vet inte om det beror på att det är fredag den 13:onde eller om det bara
känns så idag, Det är ju alltid ngt att skylla på att det är fredag den 13:onde iaf.
Så allt inte känns lika konstigt,

Men iaf dagen har varit ok , har träffat Josey och Sebbe och det är alltid lika roligt att
träffa dem. Fille kom efter plugget och hjälpte mej att hugga ved,
Men efter det kändes allt så jobbigt och konstigt , jag kände bara att all luft
flög ur kroppen att jag inte pallar mera . Vill inte vara kvar här i huset , vill inte ha det som jag har 
det nu , jag vill härifrån nu , orkar inte med detta mera.

Fick ett väldigt fint sms från en av mina allra bästa vänner nu i kväll,
och det betydde otroligt mkt.
Trodde att hon hade glömt mej , men tydligen tänkte hon på mej i kväll iaf.

Jag sitter här själv med en son som inte är den roligaste och gladaste , och jag känner bara
"ta mej härifrån snälla nån "
Jag är absolut världens sämsta mamma idag , men jag orkar bara inte .
Förlåt !!!!



I morgon är det  en ny dag , och nya tag !!!
Även om jag är världens sämsta mamma just nu så vill jag
bara säga till alla mina underbara barn:

♥ JAG ÄLSKAR ER ALLIHOPA  AV HELA MITT HJÄRTA ♥



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar