Baby Hello Kitty

Kan inte sova

Gick och la´mej vid tio tiden i går kväll , men vaknade nu kl 02:00
och kunde inte somna om.
Så nu sitter jag här framför datorn , med en kaffekopp i stället.

I går var det verkligen en rolig dag .
Fastän den började lite jobbigt .
Lukke ville ju inte gå till skolan , och jag orkade absolut inte bråka  med
honom igår , så han fick vara hemma.

Karro kom hit på morgonen , för det var ju meningen att vi
skulle åka med Inger till Mölnbacka på möte.
Men Karro fick åka själv med Inger i stället.

Lukke var riktigt grinig och sur här på morgonen ,
men senare under dagen blev det lite bättre iaf som tur var !!!
Josey och Sebbe kom hit och höll mej sällskap hela dagen.
Det kändes så skönt , att slippa vara själv .
Inte få alla jobbiga tankar som snurrar i huvet när jag sitter för mej själv.
Det betydde mkt för mej , och jag e så glad att dem ville vara hos mej igår :)
Dem kom vid lunch tiden igår , och då satte vi igång och bakade.
Det blev bullar , och även en choklad tosca kaka.
Det var Adam´s favoritkaka det, han älskade den !!!

Gott med nybakat till kaffet tyckte Mimmi :)




Härliga bullar va´??!!!



...... och toscakakan !!

Efter att vi hade bakat färdigt , och fikat så åkte vi till ICA och
handlade lite mat.
Sen hem igen , och gjorde hemlagad pizza..

Nu har jag ätit riktig lagad mat två dagar i rad , lite ovanligt.
Annars har jag bara ätit nudlar eller mackor de senaste veckorna.
Känns ju inte så kul att laga mat bara till sej själv.
Lukke äter ju inte så mkt han heller , och han gillar ju inte allt.
Men nu har det som sagt varit god mat i två dagar i rad !!!




Jag var ju tvungen att gå ner och elda lite sedan , för att få lite
varmvatten och lite värme på huset .
Så Efter maten skulle jag tända i pannan , och behövde hugga lite ved förstås.
Så Jossan och jag ställde oss och högg och sågade litegrann.
Hahahahah :)
Det var riktigt skoj.Vi var verkligen grymma på det där vi .....NOOOOT !!!
Varken jag eller Jossan orkade ju , vi skrattade och flamsade bara.
Så Sebbe hade ju jätte roligt åt oss .
Sen tog Sebbe och högg lite i stället , för jag och Jossan pallade inte.
Josey  sa ; Ja ska fan aldrig bo i hus !!!
*LOL*



Josey sågar ;)



... och här hugger hon !!!


Fille kom förbi en stund hos mej  på kvällen i går oxå.
Vi satt bara  och snackade lite , och han lovade att komma i dag efter
skolan och hjälpa mej att hugga lite ved.
För jag orkar verkligen inte med det där !!
Känner nu att jag har jätte ont i armen , efter mitt försök att vara
så "duktig" i går . Hahahaha :D
Ja det är inte lätt , när det är svårt !!!!

♥ Pussar ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar