Baby Hello Kitty

Det känns så tomt....

I helgen flyttade Karro till Karlstad , så nu är det bara jag, Fille
och Lukke kvar i huset.
Har rensat ut en hel del , mkt har Izza fått. men det finns massor
till att rensa ur.
Vi har ju samlat på oss en hel del med saker under alla år tsm.

Fille flyttar nog nu till helgen som kommer.
Då blir det bara jag och Lukke kvar här .
Känns tomt , men är glad för barnens skull att dem får eget boende.
Har ingen aning om hur länge jag och Lukke kommer att bo kvar
i huset. Vet ju inte hur fort det kommer att gå att få det sålt.
Sen vet jag inte vart vi kommer att flytta heller.
Men det ordnar sig , det gör det på ngt sätt !!!

Har haft fullt hus sedan Adam gick bort.
Det har varit folk här hela tiden , så nu när det bara är
vi kvar känns det lite konstigt.
Men ändå skönt , har ju inte fåttt vara själv ngt sen den hemska dagen.

Har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen oxå , men ska
skärpa mig med det nu.
Känns skönt att komma hit och skriva av sig lite .
Många tankar och känslor inom mig just nu !!

Livet går vidare , även om det känns tungt just nu !!



♥ Puss Puss ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar