Baby Hello Kitty

I´m back !!

Oj nu var det över 1 en månad sedan jag var inne här på bloggen och skrev .......
men mitt e´lite jobbigt just nu. Så har helt enkelt inte haft varken tid , ork eller lust att
sätta mej här och skriva.
Men nu känner jag att jag vill skriva lite här igen , bara för att  få ut lite av allt som jag
bär på innombords .
Men vill absolut inte att nån ska tycka synd om mej eller nåt sånt.
Därför vill jag egentligen inte skriva så mkt om det som händer i mitt liv just nu.
Men ändå så känner jag att jag vill berätta lite , så att mina vänner kanske kan förstå
varför jag inte hör av mej eller visar mej ute så mkt längre.

Jag flyttade ju tbx till huset , och det har inte varit nån dans på rosor precis.
Det va´ju mitt eget val , hade ju inte så många alternativ att välja på förstås.
Men önskar att jag hade haft ngt annat att välja på än att flytta tbx till A.
Mår inte alls bra och känner mej värdelös , och vissa mornar när jag
vaknar så vill jag hellst bara dra täcket över huvudet och försvinna.
Funderar mkt på om det överhuvudtaget e´någon ide´att leva så här som
jag gör nu. Livet kännns inte alls kul just nu !!!
Vill inte ruttna bort här , så måste ta mej i kragen och göra ngt åt det.
Men det e´jobbigt , så jobbigt !!!

Egentligen e´jag inte rädd för honom , men det känns så jobbigt när han ALLTID
 e´sur och grinig. När ALLT jag säger eller gör e´fel.
Så jag vill inte ta nån disskusion med honom , utan e´tyst i stället.
Men visst känns det jobbigt att känna sej så värdelös jämt !!!
Och det e´så jobbigt när han blir sur för att jag vill träffa mina vänner , eller träffa Jerre, Jossan, 
Izza eller Karro. Så det har blivit så att jag mest håller mej inne , för att slippa
hans sura miner och dumma kommentarer.
Orkar inte med det !!!
Har ont i magen om jag ska gå ut , för jag vet att antingen så ringer han 5-6 ggr
innan jag kommer hem , bara för att tjafsa. Eller så blir det gnäll och tjafs när
jag kommer hem.
Det är ofta att han ska med ut , om jag säger att jag tex ska till affären .....hm !!!
Och hur kul e´det att gå med honom jämt.
Jag behöver få lite space i bland.
Om jag råkar hälsa på någon eller nån hälsar på mej
när han e´med , så måste han på en gång veta vem
det var , hur jag känner honom/henne m.m
Och ändå e´han inte nöjd att jag sitter hemma heller , för då ska han kolla vad jag gör
hela tiden. Om jag sitter vid datorn , kan han komma och ställa sej med
armarna i kors och bara glo. SUCK !!!!
Om jag skriver sms eller får sms , vill han veta vem jag skriver med.
Vad har han med det att göra egentligen ??!!!
Han har ett sånt kontrollbehov , att det nästan kväver mej känns det som !!
Vågar inte vara mej själv , den glada spralliga Mimmi som jag va´förut.
Nu e´jag nån person som han har gjort mej till , som e´ledsen och som mår kass.
En feg person , som inte vågar säja vad hon tycker och tänker.

Känns jobbigt att inte ha Izza och Karro nära nu längre heller, men jag
förstår att dem inte vill bo här och önskar att jag hade varit lika stark som dem är.
Pratade med Karro i går i telefon , och hon verkar må ganska bra iaf.
Hon trivs där hon e´nu , och det känns ju skönt iaf.
Den 19 onde ska jag åka med Inger på Soc , och hälsa på Karro igen.
Izza och jag har kontakt via sms i bland , och förra lördagen kom hon , Micke och Saga
in till Filipstad. Så då var vi och fikade och satt på stan och pratade.
Det var jätte trevligt , och betydde mkt att få träffa henne och höra att hon har
det bra iaf !!!
Tur att Jossan och Jerre vill komma hit och hälsa på  ,
annars skulle jag gå under.

I går åkte A  till Sthlm , och Fille följde med dit oxå.
Känns helt underbart att kunna få göra som jag vill igen , utan att ha hans
ögon på mej hela tiden !!!
Måste ta mej härifrån ...jag vet. För jag vill inte leva mitt liv så som det e´nu.
Men det e´svårt , och jag vet att han aldrig kommer att släppa taget.
Det har han själv sagt och hotat med när jag bodde själv.
Han säger att han älskar mej , men det är en konstig kärlek tycker jag.
Han tror att han äger mej , men man kan inte äga en annan människa på det sättet.
Han verkar inte fatta att mina känslor för honom är lika med noll , som han håller på.
Jag vill inte att han tar på mej , känns obehagligt i hela kroppen.
Kanske är elakt att säga det , men det är så jag känner iaf.
I bland har tankarna flugit i väg , och dumma tankar kommit i mitt huvud.
Känns som att jag håller på att bli knäpp ju . Ett psyko !!!
Om jag dör, då kan han ju inte göra mej illa längre.
Va´skönt det skulle vara !!!
Men vill inte att mina barn ska fara illa .... älskar dem över allt annat.
Och det är dem som får mej att orka  kämpa vidare.
Även om jag inte är världens bästa mamma , så skulle jag göra ALLT för mina barn.
Det svär jag på !!!

Nog om alla dessa tråkigheter nu ..... men ni som läser detta kanske förstår
vrf jag inte orkat skriva här på ett tag nu.
Det känns iaf bra nu när jag har skrivit av mej lite. Känns lite lättare i hjärtat !!!
Så nu ska jag försöka komma in lite oftare igen.
Slut på mitt gnällande för i dag !!
Ska ta vara på varje minut nu som jag har kvar tills bossen kommer hem igen.

Nu är det dax att göra lite att äta till mej och Lukke , sen blir det kanske att
ladda upp lite nya bilder !!!

Hej så länge !!!

Sandra

Hoppas att allt ordnar sig till de bättre för dig snart. Låter som du har de tufft nu. Men tänker på dig och så får vi ta en kaffe nön dag då du har tid och känner för de.. Kramis

2009-05-11 @ 15:53:37
  URL: http://sandrusen.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar