Baby Hello Kitty

Tisdag

Det har varit en lugn och skön dag idag faktiskt.
Gick upp vid 6 tiden , som vanligt för att gå ut med
hunden. När jag kom in igen , kröp jag ner en stund
till under täcket. Låg och kollade lite på tv !
Sen blev det kaffe , och dator en stund innan jag tog
en dusch och gjorde mig i ordning.

Vid tolv gick jag till Josey, för hon messade på morgonen
och frågade om jag ville komma och äta lunch med
henne och Sebbe.
Självklart ville jag det. Hon bjöd på Kycklinggryta med nudlar.
Supergott !!

När vi hade ätit gick vi ner till Jerre och gav katterna mat .
Izza och Mia kom förbi , för Mia ville kolla vilken kisse hon
vill ha . Hon vill ha en hankatt , så det blir en grå hon får då.
Efter det gick jag , Josey och Izza hem.
Josey satte sig och pysslade ihop ett födelsedagskort
till Therese , och sen gjorde hon ett till mig oxå .♥
Izza satt vid datorn en stund , sen gick hon och duschade.
När Izza va klar gick Josey och hon ner på stan en stund !!

Fick samtal från Karro´s mentor på em, Nu e´det visst livat i skolan
igen ...och Karro e´inblandad i det såklart . Suck ....
Pratade lite med Karro i telefon förut , men ska prata mer med henne när
hon kommer hem. För hon åkte till backen med Ida efter skolan,
och sen skulle hon hem till Ida och kolla på "Andra Avenyn" - men sen
skulle hon komma hem iaf. Så hon borde snart komma hem nu.

Lukke kom hit nu i kväll.Han ska sova här i natt !!
Han och Josey sitter och kollar på "Desperate Housewifes" nu
så jag ska ta en liten kvällspromenad med Zingo nu tänkte jag.
Sen ska jag lägga mej med Lukke ,så att han orkar upp
till skolan i morgon !!

Jag har bakat Cupcakes nu i kväll oxå ~ det gick riktigt bra.
Hoppas att dem smakar gott oxå !!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar