Baby Hello Kitty

This is my life.....

Skäms för att jag är en dålig mamma, en dålig person.
Som inte vågar ta tag i saker , som inte kan göra ngt rätt
just nu . Har sjunkigt så djupt ner nu .... och har så
svårt att ta mej upp till ytan igen.

Är så rädd för vad alla andra ska tycka om mej.
Känns inte som att jag själv kan bestämma hur jag
vill leva mitt liv , hur jag vill ha det.
Jag ska alltid göra allt så att andra är nöjda och glada,
hur jag själv känner inombord är det ingen som bryr sig om.
Om jag inte skrattar och är glad , om jag inte pratar lika
mkt som jag brukar .....så är jag sur och grinig enligt andra.

Och jag har ju så svårt att prata om det med någon, om
mina innersta känslor, om vad som är innanför mitt skal.
Behåller det hellre för mig själv.
Det är nog mitt största bekymmer , att jag inte vågar prata
ut hur jag egentligen känner det, hur allting egentligen är.

Jag är så ledsen att allt blivit som det är just nu.
Önskar att jag bara kunde försvinna härifrån,
men det är ju oxå väldigt fegt egentligen.
Så nu måste jag ta tag i allt , hur hemskt det än kommer
att kännas , och hur mkt jag än kommer att skämmas.
Så måste jag göra det nu , min tid rinner ut.

Förlåt mig för att jag inte är den som ni vill att jag
ska vara, och förlåt för att allt blivit som det är nu .
Jag är så ledsen , så ledsen för det !!

Katta

Ja finns här o ställer upp för dig!!

Du behöver inte säga något om du inte vill, du behöver inte le, jag finns här i vilket fall och vill hjälpa dig så gott jag kan!

Du är en underbar person och en underbar mamma!

2009-03-30 @ 21:04:37
  URL: http://kaatitsy.blogg.se/
Josephine

du är ingen dålig person eller dålig mamma!!!

Förstår att du inte mår så bra just nu!

Är iaf så otroligt lycklig över att jag har dig i mitt liv!!!!

Älskar dej!

2009-04-01 @ 14:32:00
  URL: http://jusephyne.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar