Baby Hello Kitty

Söndagkväll

I dag har det verkligen  varit en slapp och seg dag ...igen !!
Jag och Lukke gick till Jerre en stund idag.
Josey var oxå där.

Fille och A kom hem från Sthlm på kvällen.
Kom förbi här med hamburgare från Mc Donalds, som dem  köpt på
väg hem. Mums.... de va´gött det !!!
♥ MC Donalds ~ I´m lovin´it !!! ♥

A var sur och grinig, men pratade med honom på telefon senare.
Då var han lite trevligare iaf. Men får ont i magen på en gång
när han e´på sånt humör. Då brukar han alltid komma på ngt
att tjafsa om, men klarade mej i kväll iaf.

Lukke hade beslutsångest här , om han skulle sova hos mej eller
gå hem till sin pappa.
Till slut blev det att han bestämde sej för att stanna här iaf.

Är lite ledsen , för jag hann inte träffa Bojan idag.
Och i morgon åker hon till Karlshamn igen, och e´borta i 2 månader.
Det kommer att bli så tomt utan henne . Saknar henne redan !!
Men vi ska försöka hinna ses en stund i morgon iaf , innan hon åker.

Nu är det dax att nanna kudden för min del.
Lukke ligger och kollar på Beck , men det e´snart slut.
Och då måste vi lägga oss, annars kommer jag inte få upp honom
i morgon till skolan. Han e´ju inte speciellt morgonpigg lille Lurvas.

Tog lite nya kort på kissebebisarna idag igen....dem e´ju så söta nu när
dem leker och busar.
Nu håller dem på hela tiden på klösställningen som Jerre har. Gulligt !!

Suss gott & Sweet dreams !! :)♥



Kattmamman Maja ♥



Söööötiz !! ♥



♥ ♥



♥ ♥



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar