Baby Hello Kitty

Min stora dag

Ja idag fyller jag 20 för andra gången då :D
Eftersom jag gillar födelsedagar väldigt mkt ,
speciellt min egen då.
Så gratulerar jag mig själv idag.
*sjunger högt*
Vad är det för en dag idag, är det en vanlig dag
Nej det är ingen vanlig dag , för idag är det
*Mimmi´s* födelsedag !!!
HURRA HURRA HURRA

Loggade in på Facebook nu på morgonen,
och då stod det :
Grattis på födelsedagen Mimmi !!
Vi på Facebook önskar dig en trevlig dag !
Man tackar så mkt !!

Har även fått gratulationer av vänner på Facebook ,
och även sms på telen nu på morgonen.
Kul att man blir i hågkommen !!!

När jag väckte Lukasz , så tittade han upp på mig
på en gång och sa´: Grattis på födelsedagen Mamma !!
Sen satte han sig upp och jag fick en STOR kram.
Gulligt ♥

Nu ska jag ta och ta mig ett långt härligt bad.
Sen ska jag försöka fixa barret , faceét och hitta kläder att
ha på mig !!!
Sen får vi se vad som händer ....

Önskar alla en underbar och fin dag,
för det tänker jag försöka få iaf.
Den har ju börjat jättebra för min del , så här långt iaf  :) ♥

Kanske tassar in senare i kväll och berättar mera
om hur min stora dag blev ~
Eller kanske tassar in under dagen oxå
Uppdatering kommer det iaf att bli !!!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar