Baby Hello Kitty

Weekend update !!!

Blev inget mera skrivet i fredags , och inte över helgen heller.
Mimmi skäms på dej !!
Nåja , tänkte ta och göra en liten helg uppdatering nu iaf.

I fredags va´det ju en del tjafs med A  på fm, men satte iaf in
pengar till honom så att han blev tyst !! Grrrr ......
Va´så arg så jag grinade ....hmmmm.
När Jerre och Josey slutat jobbet åkte vi till Karlstad iaf,
Lukke och Fille hängde oxå med.
Skönt att komma hemifrån en stund , bort från A.

Det va´riktigt trevligt , och kul i Karlstad, och soligt och varmt va´det oxå !!
Vi åkte till Bervik och gick
runt där och shoppade och åt på Mc Donalds förstås :) ♥
I´m Lovin´it !!! ♥
Big Mc & Com och en Mc Flurry Maräng Swiss till efterätt.
Mimmi like !!!! :)

Vi åkte vid tretiden , och kom hem igen vid halv nio på
kvällen.
Då blev det lite "Fredagsmys" framför tv´n för min del,
d.v.s godis , chips , dricka och en bra  film !!!

Jag köpte mej ett par vita jeans leggins på Gina Tricot,
och några hår accessoarer på H&M och även en hår blomma på Glitter.
Ett läppglans blev det oxå ( rosa förstås)

Här kommer lite bilder från i fredags !!!



Jerre, Lukke och Josey på Mc Donalds !!



Fille ser koncentrerad ut !! Hihihi.....



Mums !!!! :) ♥



Hår blommor som jag köpte på H&M



och blomman som jag hittade på Glitter !!!



Mitt rosa läppglans :) ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar