Baby Hello Kitty

Onödigt vetande !!!

Visste du att om du skriker konstant i 8 år, 7 månader, och 6 dagar

så har du producerat tillräckligt med energi för att värma upp en kopp kaffe ??!!

( ..... verkar inte vara värt besväret !! )

Visste du att om du fiser konstant i 6 år och 9 månader

så bildas energi nog att skapa en atombomb ??!!

( ..... nu börjar dett likna något !! )

Håll i dig för det här ...... ( undrar hur dem kom fram till detta, och varför !!?? )

En gris orgasm varar i 30 minuter !!

( i mitt nästa liv vill jag vara en gris !! )

Visste du att om du slår huvudet mot en vägg i 1 timme,

så förbrukar du 150 kalorier ??!!

( .... kan inte sluta tänka på det där med grisen !! )

Människor och Delfiner är de enda arter som har sex för njutningens skull !!

(...inte undra på att Flipper log hela tiden !! )

(.....och grisar har 30 minuters orgasmer......är det rättvisst ????)

Visste du att den starkaste muskeln hos människan är tungan ??!!

( ......Hmmmmmmm... )

Visste du att en lus kan hoppa 350 gånger sin egen längd,

det är som att en människa skulle hoppa över en fotbollsplan !!

( ... 30 minuter , svårt att inse !! Och varför just grisar ??!! )

Visste du att en kackerlacka lever i 9 dagar , även om den "halshuggits"

...sen dör den av svält !!

( ... läskigt !! )

Visste du att ett lejon kan para sig över 50 gånger på en dag ??!!

( ... det är helt ok, men jag vill iaf vara en gris i mitt nästa liv. Kvalitet kommer före kvantitet !! )

Visste du att ett ostrons öga är större än dess hjärna ??!!

( ... och jag känner folk som verkar ha liknande problem !! )

Visste du att sjöstjärnor inte har någon hjärna ??!!

( ... se kommentar ovan !! )

Visste du att efter att ha läst all denna "onödiga" information , kan jag bara säga :

FAAAAAN ; VA´GRISAR MÅSTE VARA LYCKLIGA !!!!

 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar