Baby Hello Kitty

Here I ´am

Det har varit toppen väder i flera dagar nu.

Me LOVE !! ♥
Har suttit ute i solen hela dagarna.

Har haft besök av A´s systerson med flickvän nu

i helgen, Piotrek & Paulina

Det var trevligt !!

Jag , Josey och Lukke var till "Tallis" i lördags en stund

och solade och badade......jag badade inte , tycker

det är för kallt i vattnet !



Josey på badstranden !! :)

Senare på kvällen var jag , Fille, Jerre , Yoshi , och

Piotrek & Paulina till hotellet.

Tog några öl , och hade det jättekul !!
Josey var med sina vänner , så hon följde tyvärr in te med oss.

A stannade hemma med Lukke.

Vi kom hem vid halv två tiden !!

På söndag em åkte Piotrek & Paulina tbx till Sthlm.

Jerre och Fille följde med. Kul för dem att komma

härifrån ett tag. Dem stannar nog ca en vecka där.

A ska åka och hämta dem när dem vill hem !!!

Så nu är jag kattvakt till Baloo och Mogwli :)

Hämtade dem till huset en stund idag , så att

dem fick komma ut från lägenheten en stund.

Baloo tyckte inte att det var så kul att vara här,

men Mogwli var inte lika feg. Han sprang ute på

gräsmattan och jagade flugor !!!

Båda två var glada när jag lämnade dem i lägenheten

igen iaf.

 


Önskar alla en fortsatt skön kväll :)♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar