Baby Hello Kitty

Go´möra !!!

Uppe tidigt idag, Fille ringde vid halv fem , då
var dem nästan framme i Filipstad.
Så då gick jag upp , även A gick upp.
För jag kunde ju inte åka och hämta Fille vid elverket .......
åh nej , det skulle ju bossen  göra.
Nåja , tog mig en cigg och en kopp kaffe i stället.

Det var en glad och nöjd Fille , som kom hem iaf.....
men trött. Han gick upp och la´sej nästan på en gång :)

När jag har vaknat , så kan jag ofta inte somna om igen.
Så jag sitter här vid min dator nu.
Ute skiner solen , men det e´inte varmt.

Vädret i Filipstad Idag 16 juni

MaxMin
15°

Ska visst inte bli så varmt idag heller , enligt väderprognosen.
Tråkigt !!! Men man blir ju glad att solen tittar fram iaf , bättre än
regn och rusk som det har varit i några dagar nu !!!
Så jag får va´glad för det lilla :)

Nu ska jag ta mej en dusch , och sen ut med hunden på en "promiss"
Hörs senare !!

Ha´en mysig och fin dag
♥LOVE♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar