Baby Hello Kitty

Sol,underbara sol !!

Solen har tittat fram nu på em ..... härligt !!!
Trodde nästan att sommaren var över , men när det
kommer såna här fina dagar är det bäst att ta vara på dem :)♥

Josey fick sitt löshår som hon köpt idag.
Så hon kom hit innan hon började jobbet, och jag hjälpte
henne att sätta i det.
Det blev superfint. ♥
Nu är jag oxå sugen på att köpa löshår.
Har egentligen inte råd , men ska kolla om jag hittar ngt
som inte är alltför dyrt någonstans.
Tänker köpa äkta löshår  som Josey gjorde , för det är
verkligen fint !!!
Måste ju bara hitta ngt som passar med min hårfärg oxå ,
annars får jag väl färga håret igen
:)
Så här fin blev Josey när jag satt fast löshåret.
Det sattes fast med clips , så det var inte alls svårt !!



 

 

Jag har läst ungefär halva 4:de boken nu ....... den är så bra
så jag kan knappt slita mig från den !!!
Kommer nog att läsa ut den i kväll , måste få veta vad som händer :) hihi...

Fick brev av min vän Taru idag ♥
Hon skickade med ett litet hängsmycke som hon gjort till mig.
En liten "Skyddsängel" ..... blev så glad.
Den e´verkligen söt , och jag behöver nog en skyddsängel i mitt liv just nu.
Så här ser den ut :



Fille är och tatuerar sig nu. Fortsätter på sin fisk , bak på vaden.
Kanske får jag fota den sen , så jag kan ladda upp en bild här på min blogg.
Jerre och Josey jobbar.Lite trist när dem jobbar em ,
för då kan vi inte ses på kvällarna ju.
Pratade med Jerre i telefon i fm.
Han ringde innan han skulle till jobbet.
Han flyttar till sin nya lgh nu i helgen , på lördag. :)



Så här sött låg Tissi och sov förut på kökssoffan ♥
Tur att jag hade kameran i närheten , så att jag kunde fota det !!!

Tänkte gå ut och sätta mig i solen en stund nu, bäst att passa på nu
när den äntligen är här igen ♥
Men kikar in lite senare .......

 ♥ ♥ ♥ XOXOXO ♥ ♥ ♥


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar