Baby Hello Kitty

Segast.com

I dag har det varit en riktigt seg måndag.
Har inte gjort mkt alls , men känns ganska skönt faktiskt !
Har läst ut bok nr 3 , och ska nu börja på den 4:de och sista.
Jag har varit till Josey en stund i dag,
innan hon gick till jobbet.
Hon ville att jag skulle komma och göra pannkakor ,
så det gjorde jag !! :)



Det var ett tag sedan jag gräddade pannkakor ,
men det gick ganska bra iaf.
Josey och Sebbe mumsade i sig dem , med sylt och grädde på.
Så dem gick att äta iaf :)



Tog lite foton på Wilma när jag var hos Josey.
Men han va lite sur idag ,
och ville inte så gärna vara med på kort.
Men fick några fina kort iaf ♥

Laddar upp lite mer foton i morgon ... PROMISE !!

Nu ska jag byta till mysdressen , och krypa upp
i fåtöljen och börja läsa "Så länge vi båda andas"
Hihihi..... har blivit en riktig bokmal de senaste dagarna.
Men dessa böcker är verkligen super bra !!! 
:)♥

♥ PUZZIZAR & KRAMIZAR ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar