Baby Hello Kitty

Trötter

Har sovit lite dåligt i natt igen, och gick upp vid halv sju
i morse. Låg bara och vred och vände på mej när jag vaknat
så det var lika bra att gå upp.

I går kväll var A skitsur och grinig .... vet egentligen inte på vad.
Så kvällen va trist, kollade lite på tv.

Fick  ett sms av min vän i går kväll, som jag saknar enormt mkt faktiskt.
Hon skrev att jag ska höra av mej om jag har lust att ta en kaffe nån dag.
Kanske ska ta och göra det idag , känner att jag skulle behöva komma
utanför dessa 4 väggar, och få komma ut och få lite luft.
Skulle vara kul att träffa min vän , och bara snacka lite......som förr
Fast jag vet ju inte om allt nånsin kommer att bli som förr mellan oss, men
hoppas iaf att vi kan snacka om det !!



Önskar alla en fin och mysig dag !!!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar