Baby Hello Kitty

Skön kväll

Har haft en skön och lugn kväll i kväll.
A åkte i väg på em ....vart vet jag inte riktigt.
Han sa bara att han skulle åka och fixa lite grejer
till bilen och att han kommer i morgon eller på lördag.
Skööööööönt !!!!
Hoppas att han inte kommer förren på lördag.
Det har varit så skönt att inte ha honom i närheten , elakt att
säga det kanske. Men är bara ärlig !!!

Josey och Jerre kom från Karlstad vid 15:00 , då
kom dem förbi här på en gång.
Dem hade shoppat lite båda två.
Josey hade köpt ett par skor till sin mamma
Precis såna som jag ville ha, det visste hon.
När vi var till Karlstad sist så fanns dem inte, men nu
idag hade dem visst fått in såna igen.
Så hon köpte ett par till sig själv och ett par till mig !!!
Blev superglad !!! ♥
Så här ser dem ut :





Hon sa´att hon ville ge mig ngt för att jag har ställt upp för henne när hon inte
har mått så bra ..... min gullunge !! ♥
Klart jag ställer upp , om jag kan bara.
Vill alltid göra ALLT för mina barn !!!
♥ ♥ Love them so much ♥ ♥

Jerre och Josey åt mat med oss sen , det blev Kebab med pommes.
Efter maten gick Josey hem och sov en stund.
Hon hade ju bara sovit nån timme  i morse när hon kom hem
från jobbet ,eftersom dem skulle åka till Karlstad idag.

Jag , Jerre, Fille , Lukke och Balogi kollade på film på kvällen.
Vi kollade först på "Balls Out " ....HA HA en riktigt rolig film faktiskt !! Sjuk film :D
Efter den kollade vi på "Wolverine" igen oxå. Den gillar jag , bra film !!!

   

 Josey kom förbi en stund igen innan hon skulle till jobbet.
Tog sällskap med henne en liten bit , för jag tog ut Zingo på
en kvällspromenad då. 

Jerre har gått hem nu och dem andra grabbarna äter nudlar,
sen ska Lukke och jag gå och lägga oss !!
Fille och Balogi kommer nog att sitta uppe ett tag till , om jag
känner dem rätt
:)

Godnatt alla söta !!!
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar