Baby Hello Kitty

Ont i magen

I dag har jag varit och tagit ur min spiral.

Har ju haft den i snart 9 år , så den gör ju ingen nytta längre.

Man ska byta efter 5 år.

Och jag började få så ont i magen nu , så jag ringde till MVC.

Fick en akuttid, och fick den utplockad.

Egentligen skulle jag sätta in en ny på en gång , men har inte råd nu.

Så nu får jag skydda mig på annat sätt.

Men det ska nog inte vara några problem.

Jag och A har ju inte sex iaf .

Tänker sätta in en ny så fort jag får råd iaf,

för det är det bästa preventivmedel jag har haft.

Och passade mig perfekt , har inte haft några problem med den utom nu de sista månaderna.

Det gick snabbt att ta ut den som tur var ,och det kändes knappt.

Barnmorskan som tog ut den , sa att det inte syntes att jag fött 6 barn .

Kände mig ganska stolt då måste jag erkänna.

Hon sa att jag var smal, och att jag säkert tränar mkt.

Jag kunde inte hålla mig för skratt, jag träna .....nej du !!!

Då tittade hon lite förvånat och skrattade lite och sa att då är jag nog en sån människa som

är skapt för att skaffa barn.

Ja det kanske jag är , men ska inte ha flera nu iaf.

Nu väntar jag på barnbarn istället.

Jag har gjort mitt nu !!!

Har lite ont i magen fortfarande nu , men nu är det ju bara för att spiralen är uttagen.

Ska ta och lägga mig på soffan en stund tänkte jag, och se om det finns ngt på dumburken

och kolla på.

Har läst ut den sista boken nu , så nu har jag inget mera att läsa just nu.

Lite tråkigt, men kanske snart hittar någon annan bok att läsa.

Böckerna om Edward och Bella var suveränt bra. Bara så att ni vet !! :) ♥



♥ KYSS ♥

 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar