Baby Hello Kitty

OMG

En ny dag ....... har inte gjort alls mkt än så länge idag.

Var ner till AF i morse, och upprättade en ny handlingsplan.

Sedan har jag mest varit hemma och segat !!
Jerre och Josey är i Karlstad, dem åkte med bussen
tidigt i morse.
Kanske träffar dem senare i em när dem kommer hem hoppas jag !!



Jag och Lukke åkte och hälsade på Karro igår.

Vi tog bussen fram och tbx.

Ville inte låna bilen , blir ju bara en massa gnäll då.

Vi åkte med bussen som gick kl 14, och blev hämtade

i Graninge, Molkom vid 14:30 av Karro och Tobbe (personal)

När vi kom ut till Mölnbacka var vi först ner och badade....

ja inte jag då , men Lukke och Karro badade.





(vad jag ser lidande ut då ...... HAHA HA !!!)

Sen spelade Karro , Lukke och Dennis kort en stund innan

det var dax att äta middag !!

Fick pannbiff, sås och potatis ......mums !!

Dennis e´en kille som Karro e´jätte förtjust i, men dem får

ju inte ha förhållande där dem bor nu.

Men dem ger varandra blickar och pratar med varandra

Det syns att dem gillar varandra !! ♥

Efter maten fortsatte Lukke, Karro och Dennis att spela
kort en stund igen.



(Dennis och Lukke )





Sen var det dax att åka tbx hem igen.
Fick skjuts till bussstationen av Mikaela (personal) och Karro.

Vi kom till Filipstad vid 20:00 , då gick vi direkt

till Palermo. Där vi träffade Josey och Jerre.

Jerre bjöd på pizza..... gött !!!

Sen gick vi till Ica , för Josey skulle hämta ett paket och Jerre

skulle köpa en dricka.

Efter det  gick jag och Lukke hem till "Gladast" .....NOOOOOT !!!

Åh , det är så jobbigt när A är så grinig och sur JÄMT !!!

Vet inte vad jag gör för fel , men det verkar som att ALLT jag gör e´fel

enligt honom !! SUCK !!!!!

Det var iaf skönt att komma härifrån en stund igår , orkar knappt

vara i samma rum som honom längre.

Blir irriterad bara jag ser honom känns det som.

Och känner mig rädd att göra eller säga ngt som gör honom sur....

känns för jävligt just nu helt enkelt !!!

Jobbigt , jobbigt !!!

 


Avslutar detta inlägg med en tavla som Karro har i sitt rum .
Det är en kille som heter Alex , som oxå bor där som har gjort
den till Karro.
Visst e´den cool ??!!!
Jag beställde en till mig och en till Lukke av honom.
Så nästa gång vi åker dit , kanske han är färdig med dem !
Spännande !!!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar