Baby Hello Kitty

Okey !!

Jag lovad ju att uppdatera här med lite nya bilder

och lite news !!
Here it comes ........


I fredags gjorde jag slingor i håret,

så nu är jag lite ljusare i huvet.

I fredags em åkte jag ,A , Jerre och Josey till Örebro,
när Josey slutat jobbet.

Var till Mariebergs Centrum och shoppade lite .

Jag köpte b.l.a två linnen på Gina, ett svart och ett vitt.

A köpte en ny tele till mej .....en Sony Ercsson w995.

Fick den i svart för den fanns inte i rött på expert där vi var.

Men det gör inget. Den är jättebra !!!

I lördags hände inte så mkt.Tog det lungt hela dan !!!

På kvällen kollade vi på film,Det blev "Ice Age 3" Superbra....enligt mej !!

Kolla på den om ni inte har sett den !!!

Jag är ju barnsligt förtjust i alla Ice Age filmerna.

Ska se 3:an igen , med svensk tal.

Älskar ju när RobertGustafsson gör rösten till min favvo Sid♥



Kollade "Natt på museét 2" oxå , den va´inte så bra tycker jag.

Men gick ju att kolla på iaf.

I söndags kollade vi på film igen , då blev det "Knowing" med Nicholas Cage

En jättebra film i början , men sen sög den verkligen !!



I går var jag med Josey hela dan´, vi städade hennes lgh.

Och sen bjöd hon på mat : Fläskfile´med champinjonsås och ris ....mums !!!

I går fick jag mina skor som jag har beställt från NELLY oxå.

Blev supernöjd , dem är så coola !!!





I dag har det inte hänt så mkt heller. Ringde och väckte Josey vid halv ett.

Hon jobbar ju natt denna vecka.

Hon och Jerre har varit här idag och hållit mej sällskap.

Gullungarna mina !!! ♥
Vi bakade äppelpaj nu i kväll, och åt med vaniljsås.
Det var riktigt gött !!!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar