Baby Hello Kitty

Ny dag, ny vecka

Tyvärr är vädret inte så underbart som förra veckan.
Det är regnigt och kallt nu, och i lördags & söndags åskade
det här.
Hoppas att solen och värmen kommer tbx snart igen.
Sommaren kan ju inte vara slut redan .....eller ???!!!

A, Fille och Jerre kom hem i lördags kväll redan.
Så jag fick inte njuta så länge av att vara själv,
men är glad att det blev lite "quality time for myself" iaf !!

Fick en Nike keps av Fille , som han köpt till mig i Sthlm :) ♥
Självklart var den rosa ..... han vet vad mamma tycker om !!!



Jerre hade oxå köpt en liten present till sin mamma ....... jag fick en jättesöt
sparbössa , en rosa chihuahua med vingar !!! ♥



Nu tänkte jag ta och städa lite här.
Det går ju ändå inte att vara ute nu  i detta väder.

Kanske tassar in här lite senare igen !!!!!

Have a nice day !!!!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar