Baby Hello Kitty

Nästan "Blondie" igen då .....

Gjorde mera slingor i håret i går kväll ,
så nu e´jag riktigt ljus i barret igen !!
Men ska köpa silvershampo ,
för det skiftar lite i orange tycker jag.
Använde dessa slingor denna gång :



och så här blev resultatet , syns inte mkt på denna bild kanske.
Men ska ta en bättre bild senare !!



A kom tbx i söndags kväll ..... jättekul !! .......NOOOOT !!!
Nåja vi har inte pratat så mkt med varandra.
Men jobbigt att bara vara i närheten av honom just nu tycker jag !!
Jag kanske ska ta och åka iväg ett par dagar.... ta lite semester.
Undrar vad han skulle säga då , om jag bara gjorde likadant som han.
Han skulle bli rasande , det vet jag !!!
Men känner att jag nog skulle behöva komma härifrån ett tag.
Det skulle vara så skönt !!
Men , men .......just in my dreams !!!!

Var ner på stan igår , och hittade dessa Hello Kitty plåster
på Konsum. Var ju själklart tvungen att köpa dem :)♥
Ska ha dem i min väska !!



Har roat mig med  att brodera två små hakklappar till vinflaskor oxå :)
Tänkte ge bort dem någon gång , när jag ger bort
någon vinflaska till nån !!
Tycker dem e´riktigt söta faktiskt !!



Izza och Micke kom in till stan i söndags en stund.
Men det spöregnade , så vi var inte på stan så länge.
Åkte runt lite i deras bil ..... det va skoj !!!
Micke sladdade runt uppe vid parken .....skitskoj tyckte
jag ....Hahahaha !!!
Sen åkte dem tbx hem igen , dem kommer nån annan
dag då det är finare väder ute !!!



Gillar denna bild på Micke och Izza ♥
Dem e´så söta tsm  tycker jag !!!

Önskar alla en fortsatt mysig kväll !!!
Själv ska jag kolla på film , tror att det blir
Terminator Salvation .

♥ Kärlek & Respekt ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar