Baby Hello Kitty

Lite snack så här på fredagsmorgonen

Åhhh, va´härligt....idag e´det fredag !!! Weeeeah !!!

Har suttit och kollat lite på nätet , och hittade lite som jag gärna skulle vilja ha.
Jeansen finns på La Redoute.Skitsnygga tycker jag.Men lite dyra tyvärr.
Jeansen på den första bilden kostar från 999:- , och dem andra jeansen kostar från 799:-

              

Och så vill jag ju gärna ha en systemkamera oxå.
Har ju önskat mej en sån i flera år.
Hittade en på NetonNet som kostar 4690:-.
                                         En Canon EOS 1000D 18-55/3,5-5,6 IS.                                         
- 10,1 megapixlar
- Upp till 3 bilder/sek
- Självrengörande bildsensor
- 2,5 tums LCD-skärm
- DIGIC III-processor
- Kompakt och lätt
- EF-S 18-55/3,5-5,6 IS medföljer



När jag ändå håller på , kan jag ju berätta att jag även skulle vilja ha en egen dator.
Gärna i rosa då förstås.Hahahaha..
Nej då det spelar ingen roll ifall den inte är rosa ,
men visst är det ganska coolt med en rosa laptop ??!!
Det tycker jag iaf !!



Ja detta e´de saker som e´överst på min önskelista nu !!!
Får väl se om jag har råd att köpa ngt av det nån gång.
Kan ju alltid hoppas på att jag vinner på Lotto eller ngt sånt.

Nu ska jag göra mig i ordning.
Sen blir det att gå ut en stund , ska ner på byn och kolla läget !!!
Önskar alla en fin och mysig dag ♥
Hej så länge !!
                                                                               ♥Puss Mimmi♥ :)♥


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar