Baby Hello Kitty

Snart dax att nanna kudden ....



...vill först visa lite söta bilder på kissebebisarna , som jag tog nu i em hos Jesper.
Den första bilden e´på en liten grå hane.



och detta e´en liten hona !!



Här är en till liten hona !!



Min favvo , tycker denna lilla kissen e´så söt !! ♥
Det e oxå en hona !!



Denna lilla hona e´lik sin pappa ( Baloo )



Här sitter den andra lille hanen och tvättar sig !!



Här är en bild på den fina mamman Maya !!!
Hon fick kissebebisarna den 14 Januari , så nu på onsdag e´
dem 5 veckor gamla.



Här e´en bild på den stolta pappan Baloo oxå !!

******************************************************

Nu ska jag lägga mig och kolla på nån film.
Go´natt !!!
                                             ♥Puss Mimmi♥

Anonym

Vilka underbaringar!

men mamman var ju bara såå vacker!

2009-02-17 @ 19:55:25
  URL: http://lalipop.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar