Baby Hello Kitty

Seg söndag .....

I dag känner jag mej väldigt seg , måste jag erkänna.
Det kom lite folk hit igår kväll. Vi drack öl, och spelade
"Med andra ord". Riktigt skoj faktiskt !!
Det blev ganska sent , dem sista gick härifrån vid halv fem i morse.
Då gick jag och la´mej , och sov ett par timmar.
Vid åtta vaknade jag igen , gick ut med hunden. Och sen la jag mej på soffan
igen och slöade till klockan halv elva.
Lukke vaknade vid elvatiden. Gjorde i ordning lite mat till honom när han
hade vaknat till ordentligt , och sen gick vi till Jerre en stund.
Jag stannade inte så länge hos Jerre , men Lukke stannade kvar där när jag gick hem.
Dem skulle spela X-Box. Orkade inte sitta där och kolla på dem.
Nu ska jag ladda upp lite foton på Facebook , som vi tog igår/ i morse !!
  
                                                                                                                  ♥ ♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar