Baby Hello Kitty

Mimmi har filmkväll



Kvällskaffe med en liten chokladkaka till !! :)♥



Har kollat på "Patrik 1,5" nu i kväll.
Den va´riktigt bra tycker jag !!
Ska snart lägga upp benen i soffan igen , och kolla på några
filmer till tänkte jag !!
Jag är hemma själv i kväll igen. Karro sover hos Ida och Izza sover hos Mia.



Tänkte börja med att kolla på " The boy in the striped pyjamas "



och sen på "The Tattooist" , om jag orkar !!



Baloo ligger och sover på fåtöljen ♥



...och Zingo ligger och väntar på att få gå ut på kvällspromenaden.

Om jag inte somnar framför tv´n så kanske jag skriver mera senare,
annars blir det  i morgon igen !!

                                                                                          ♥Puss MImmi♥ :)♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar