Baby Hello Kitty

Me happy



Jag fick ett samtal av min kära vän Marina nu i kväll .
Det va´verkligen roligt att höra ifrån henne. Vi har nog inte pratat med varandra
på säkert ett år. Hon bor i Umeå , med sin familj.
Marina och jag har varit vänner sedan 1983 ~så det är ju 26 år i år .
Det är så roligt för vi känner varandra så väl , och behöver inte höras av så ofta.
Var och en har ju sitt. Men när vi hörs av så babblar vi på som att det va´igår vi hördes
av senast. Det är så skönt att ha en sån vän. !!! ♥
Vi pratade i säkert en halvtimme ...skrattade och babblade i munnen på varandra !!
Kom fram till att det var nog ca 7 år sen vi sågs senast.
Hon frågade om jag har några planer inför min födelsedag , 
 hon vill gärna komma hit när jag fyller år , och det gjorde mej verkligen
jätteglad. Så vi bestämde att vi ska höras av lite närmare.
Hon ska prata med sin man och kolla vad det kostar m.m att komma hit.
Ser verkligen fram emot att hon kommer. Det ska bli så jättekul !!!

~Vänner är som stjärnor~
det är inte alltid man ser dem , men man vet att dem finns där 

                                                                                        ♥Puss Puss Mimmi♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar