Baby Hello Kitty

Kissebebisarna


Här kommer lite flera bilder på kissebebisarna !!
Dem e´ju så otroligt söta ♥
Man vill ju bara ta upp dem och gosa med dem hela tiden !!
Jag & Josey var till Jerre en stund idag igen , gav kissarna mat.
Jerre jobbar ju f.m denna vecka.
Medan vi var där var bebisarna i full gång.
Dem sprang runt och lekte, och jamade.
Men det är inte alltid så lätt att fota dem ,
för dem sitter ju inte still precis ...............hihihi !!




♥ Min lilla favvo försökte jag fota förstås !!



...och här ligger en liten och tvättar sig !!



Lilla bus , som leker vid barstolarna !!



Satte ner dem i lådan , så att dem ska lära sig att gå dit och göra sina behov.



Kommer nog bli lite tråkigt när vi ska lämna iväg dem ,
men kan ju inte behålla allihopa.
Tror inte att det kommer att bli några problem att bli av med dem iaf.
Har några stycken som e´intresserade.
Men jag kanske behåller min lilla favvo iaf ♥
Hon e´ju så söööööööt !!!
       
                                                                                                ♥Puss Mimmi♥
Laila

Nämen åh...jösses vad söta :-)

2009-02-18 @ 22:24:03
  URL: http://lailaloppan.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar