Baby Hello Kitty

Fredags uppdatering

I går blev det en ganska lugn dag , men ändå hann vi med mkt.
Lukke ville ju gå till huset och spela på sin dator , så vi gick dit
en stund. Vill ju egentligen inte gå dit när inte A e´hemma.
För sen hittar han på att jag gjort en massa saker där , som jag inte
har gjort. Jobbigt . Grrr.....
Men som sagt för att göra Lukke lugn en stund , så gick vi dit iaf en stund.
Medan Lukke satt vid datorn satt jag och kollade på tv.
När han var nöjd , efter ca 2 timmar gick vi hem.
Ringde till Josey , och sen gick vi upp till Babylon och kökade pizza.
GÖTT !! De gör ju så god pizza där.
Josey och jag delade på en Vezuvio, med pommes och ostkant.
Lukke tog en Babylonia. Han orkade ju förstås inte äta upp hela ,
så vi tog med oss resten av den pizzan hem.





När vi kom hem satte sig Lukke och spelade Playstation en stund.
Izza kom hem och åt lite och duschade. Sen kom Micke och Saga
( Izza´s kille och hans lilla dotter ) upp en
stund , innan dem åkte iväg.
Izza va´till Karlstad idag och köpte med ett par byxor till mig från Gina Tricot.
Men tyvärr fanns inte dem som jag ville ha. Typiskt !!!
Men dem hon köpte e´iaf fina. Lite slitna vid vänster knä,  och uppe på låret
på höger sida .Me like !!



Josey och jag gick ner och solade en stund på kvällen.
Lukke hängde med och satt och spelade på min mobil , medan
vi solade. Skönt det va´att sola då !! ♥
Efter vi hade solat gick Josey hem till sig och duschade.
Jag och Lukke gick ner till Ibbe och lånade två filmer , "Kung-Fu
Panda" och "News Mowie".

Jerre kom förbi när han hade slutat jobbet.
Fick chips och nötter av honom.
Han åt upp pizzan som Lukke inte orkade äta på Babylon !
Sen följde Lukke med Jerre hem en stund.

Mötte honom när jag gick ut med hunden på
kvällspromenaden sen.
Då va´inte Lukke så glad färstås , eftersom han inte
fick stanna hos Jerre längre. men det gick över senare !!

Bojan , Josey och Sebbe kom upp en stund
på kvällen. Vi kollade på film, och bara
tog det lungt med lite öl , cider och chips.
Nice Nice !!


















 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar