Baby Hello Kitty

Chillar ;)



I går kväll tog jag kontakt med CANDIS 
Fick nämligen ett tips av min kära dotter Josey, att hon hjälper till med Bloggdesign.
Josey skickade mej en länk så att jag fick se vad Candis gjort för design åt henne.
Och jag blev jätte förtjust i den , så jag tog alltså kontakt med henne igår kväll.
Frågade om hon kunde va´snäll att hjälpa mej med en Bloggdesign oxå.
Fick svar jättesnabbt , och efter ett par timmar var hon färdig med designen.
Den e´så otroligt fin. Ska bara betala henne nu , sen laddar hon upp den här på min blogg !!
Ser så fram emot att få den nya bloggdesignen .......den e´super !! ♥
Candis e´verkligen jätteduktig på att designa, och hon e´jätte trevlig oxå.
Så om nån vill ha en ny bloggdesign till sin sida,
kan jag varmt rekomendera att ni tar kontakt med henne .

I dag har jag inte gjort alls mkt.....Skönt !! 
 Jag har suttit vid datorn nästan hela dan´, fixat lite foton. Minglat på Facebook och laddat upp lite på BDB.
Lukke har varit hemma från skolan idag, för han har ont i halsen och snorar.
Han sov hos mej i natt , men gick till sin pappa på dan´idag och spelade dator.
Kom tbx nu på kvällen , men gick ut med Josey en stund nu.
Han ska sova här i natt oxå, och sa´att han ska gå till skolan i morgon.
Så får se hur det blir , om han mår bättre i morgon.

Karro gick till Ida direkt efter skolan idag. Dem skulle ut och åka skoter .
Sen skulle dem till Elverket. Så lär inte se henne förren efter nio i kväll .
Då kommer hon väl hem och duschar och sen sätter sej vid datorn .
Izza kom hem en snabbis efter skolan. Sen gick hon till MIa. Får se när hon dyker upp i kväll !!

Det har snöat här idag oxå ...Blääää !!  E´så trött på vintern.
Vill att det ska bli vår och sommar NU !!

Nu ska jag ta och diska bort lite i köket. Sen blir det nog att sätta sej vid Tv´n en stund !!

                                               ♥ Puss Mimmi ♥
Jossan

Va fina bilder hur skriver du dit texten & de? O hur gör man hjärtan? haha jag kan ingenting ;)

2009-02-12 @ 16:46:11
  URL: http://jusephyne.blogg.se/
Katta

nemen, har du skaffat blogg =D

nu vill ja ha mkt uppdate här så ja har något o läsa =D hehe

kanske vill komma på kaffe nån dag?



pöss o kram

2009-02-15 @ 21:32:03
  URL: http://kaatitsy.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar