Baby Hello Kitty

Helgen som gått

Har varit en mkt rolig och mysig helg.
I fredags kväll kom min goa´kusin, med man och barn
hit. Vi hade lite fredagsmys på kvällen , kollade på tv och spelade lite Buzz.
På lördagsmorgonen åkte min kusin , hennes man och deras minsta son
vidare till Norge , för dem skulle dit och lämna en valp.
Carro och Stoffe stannade kvar här.
Lördagskvällen blev det oxå lite spelande , sen roade sig barnen
själva. Dem kollade på film m.m
Vi larvade oss lite , och fotade med kameran oxå. Hahaha :D ♥



Carro , Jag & Karro



Jag & Carro



Carro & Karro



Carro, Stoffe & Karro



Jag & Stoffe

Carro och Stoffe skulle ha åkt hem idag , men ville stanna
en dag till och självklart fick dem det
I dag har det varit en seg dag , alla har varit lite trötta
så vi har inte gjort så mkt alls faktiskt.
Jag har suttit vid datorn, och kidsen kollade på tv och 
spelade lite tvspel. 
På kvällen körde jag och Jesper hem Karro till Karlstad , och
hämtade Josey där.
Jesper bjöd på hamburgare på Donken ,
och det var verkligen gott.
Det var ju ett tag sedan jag var där nu ,
åt som vanligt en Big Mac förstås ♥
Yummmi !!!



Nu e´det snart dax att krypa ner i sängen och sova lite.
Känner mej faktiskt väldigt trött.
Natti natti , sov gott och dröm sött !!!

♥ Puss & Kram ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar