Baby Hello Kitty

God fortsättning

Julafton och även juldagen avklarade - hoppas ni hade det lika mysigt som jag!
God mat, trevligt sällskap, fina julklappar och ett trevligt partaj igår kväll
Det kändes otroligt tomt utan Adam igår, vi har ju faktiskt firat jul tsm de senaste 19 åren ,
Det var ju även 3 månader igår på dagen, som han lämnade oss.
Trots det så hade jag och barnen en riktigt fin och mysig julafton tsm.
Och på kvällen blev det lite partaj här hemma , med ÖL :)♥ 
Jag kom inte i säng förren vid kl 4 på juldagsmorgonen.
Så idag har det varit en mkt seg dag måste jag erkänna.

Micke & Izza åkte och hämtade lilla Saga idag, 
det var så kul att få träffa henne igen. Hon e´så söt och underbar den ungen ♥
Hon fick sin julklapp av mej när hon kom hit , en hängselkjol med Hello Kitty på 
och en rosa t-shirt till !!! 




En riktigt god fortsättning på julen till er alla!

*Stora varma kramar och en puss under misteln* ♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar