Baby Hello Kitty

Glögg ♥

Det var en mkt trevlig kväll igår.
Josey och jag drack lite glögg och vin ,
och kollade på tv.
Sebbe var oxå här en stund , innan han
gick ut med sina polare.



Senare kom även Tommi och TC förbi en stund,
Fille kom oxå en stund.
Han var lite ledsen igår kväll , men vi pratade lite
och han ringde och pratade med Pisso.
Så när han gick hem var det lite bättre tror jag.

Känner att jag inte riktigt att jag kan hjälpa mina barn ,
som jag skulle vilja göra.
Jag känner mej ju själv så nere och tänker mkt nu ,
har ingen som jag kan prata med direkt.
Men försöker finnas för barnen iaf ,
jag vill ju göra allt för att mina barn ska må bra
och dem vet att jag finns här om dem vill prata.

Ska ringa Inger på soc nu till veckan , och fråga om
hon kan komma hit.
Det är den enda människa som jag känner att jag kan
prata med om allt , och jag känner att jag kan lita på henne.
Hon är verligen en underbar person ♥
Fille frågade mej igår om jag inte kan ringa henne ,
för han sa att han oxå behöver prata med någon.
Och han vet vad jag tycker om henne ,
och han vet ju att det inte finns många människor som jag litar på.
Så det e nog därför han vill att vi ska kontakta henne.
Fille e ju likadan som mej , han vill inte prata med vem som helst.
Tror att vi behöver få prata med någon allihopa,
för även om tiden går och livet går vidare
är det jätte jobbigt ibland . 

Önskar alla goa´människor en jättefin lördag !!

♥ Puss & Kram ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar