Baby Hello Kitty

Freeeedag !!!!

Nu är det fredag igen då , veckorna går ganska fort iaf.
Skönt tycker jag !!!
I går kväll kom Josey och Sebbe hit , dem bjöd på mat och
höll mej sällskap en stund.
Det var trevligt och kul , som vanligt ♥
Behövde det , för just nu känns livet så tungt !!!

Jag VILL inte bo kvar här i huset , VILL knappt gå upp
på mornarna, VILL inte , VILL inte........
Allting känns så jävla jobbigt !!!
Jag är sååååå TRÖTT på ALLT just nu

Måste kontakta soc oxå , för att få hjälp med Lukke , om dem nu
kan göra ngt för att hjälpa mej :(
Dem vägrar ju hjälpa Fille , för dem säger att han borde ha tänkt innan
han flyttade till eget, Men va fan tror dem att han vill bo kvar här
i huset där hans pappa dog eller ??!!!.
Jag vill ju inte heller bo kvar här , men e ju tvungen att bo kvar
här ett tag till innan allt e fixat och jag kan sälja hus och bil.
Dem fattar ju ingenting där på soc , dem e ju för fan dumma i huvet :(
Jag blir så arg , att jag gråter när jag hör vad dem säger.
Trodde att soc fanns för att hjälpa människor , men tydligen e det inte så !!!

I kväll ska Josey och jag se på IDOL finalen på tv , har vi tänkt.
~ Erik vs Calle ~
Jag hoppas att Erik vinner , han e otroligt duktig, men det e ju Calle
oxå. Så egentligen spelar det ju ingen roll vem som vinner.
Ska bli kul och spännande att kolla på iaf !!!
Blir lite vin och chips till IDOL finalen oxå....
lite fredagsmys med andra ord !!! :)

Önskar alla en underbar och mysig fredag !!
Va rädda om varandra ♥



** Slösa inte din tid på människor som inte värdesätter dej **

♥ LOVE & KISSES ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar